12 Ağustos 2015 Çarşamba

Çilek&Çikolata






 Ganaj, çilek, şanti ve yine çilek...



Bunun gibi iki, üç tabağı yeme potansiyelim var benim :D Kalorimi pehhh kimin umurunda :)
Mutlu oluyorsam, sağlığım yerindeyse niye yemiyor muşum ?Ama yinede hiç bir şey sırf yemek için yenilmez. Yani ben öyleyim.Tadını alamadıktan sonra yut yut gitsin yani :D Karnım doysa ne olacak ki birkere ruhum aç kalmış. Bence kilonun nedeni ruhun doymaması, ruhun doymuyorsa gözünde doymaz ee gözün doymayınca ne olacak karnında hiç bir zaman doymayacak. Vee kaçınılmaz son ! Kilo :D




Bu tabaklarda benim ne ruhum nede gözüm doyuyor :D Artık nefes alamayacak duruma geldiğimde yemeği bırakıyorum.





Malzemeler


100 gr kuvertür sütlü çikolata

100 gr krema
Çilek
Krem Şanti 





Kremayı sos tavasına aldım. Ocakta kısık ateşte kaynama noktasına gelmeden altını kapattım. Çikolatayı ekledim. Güzelce eriyerek oda sıcaklığına gelmesini bekledim.



Dilediğiniz kadar çilek olabilir. Tabağa çilekleri doğrayarak yerleştirdim. Üzerine ganaj, üzerine şanti en üstte de çilek:)


Bu kadar :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder