1 Aralık 2015 Salı

1 Fincan Sıcak Çikolata




Yine bir baharı öldürdük... Geldik mi kışa :)


Bu kahvelerde, sıcak çikolatalarda ben süt tadının daha baskın olmasını seviyorum. Böyle baymadan, yormadan içildikçe içilecek... Mesela türk kahvesini çok zor içerim. Zamanla seversin diyorlar, bilemiyorum :) 

Şu paket içleri sıcak çikolataları boş verin evde kolaylıkla 1,2 dakikanızı alacak yapması.

Dilerseniz baharat ekleyerek tatlandırabilirsiniz. Bazen tarçın, bazen pul biber, bazende hindistan cevizi ekliyorum. Ne alaka demeyin bir deneyin. Bambaşka tatlar oluyor. 





Malzemeler;

10 gr bitter çikolata
10 gr sütlü çikolata
1 tatlı kaşığı kakao
2 tatlı kaşığı krema
1 yemek kaşığı şeker
3/4 fincan süt (kullanacağınız fincana göre ölçebilirsiniz ama kocaman olan fincanlardan olmasın :))



Bütün malzemeleri geniş bir cezve, sos tavası vs vs artık ne olursa olsun aldım ve karıştırarak kaynayana kadar pişirdim. Bu kadar :)

Dilerseniz şekeri en son ekleyin. Damak tadınızı göre ayarlayabilirsiniz.





2 yorum:

  1. Krema olmadığı zaman yerine ne kullanabiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaymak kullanabilirsiniz.Veya da hiç birşey :)

      Sil